aankomst en 1e dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu aankomst en 1e dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

aankomst en 1e dag

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

12 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heeee allemaaaaal!

ik heb eventjes wifi verbinding dus snel even een klein berichtje om jullie allemaal op te hoogte te brengen;)

Mijn vlucht gister verliep prima, na een moeilijk afscheid op het vliegveld waren we mooi optijd op Manchester airport a
angekomen. vanuit daar hadden we de trein naar Shrewsbury genomen (zelfs dit ging goed haha).. Onderweg hadden we geprobeerd het park te bellen dat we gehaald wilde worden maar de telefoon werd niet opgenomen, uiteindelijk met veel geluk toch contact gekregen en ze kwamen ons anderhalf uur later ophalen..

toen we op t park aankwamen kregen we eerst een kleine uitleg en rondleiding door het park, ook kregen we een kamer toegewezen.. ik deel een piepklein kamertje met Holly en Marije een engels en Nederlands meisje.. hele leuke meiden :)
ben wel super blij als we van dit kamertje verkassen.. er komt een straaltje uit de douche die zo langzaam loopt dat t tegen de muur blijft... moet dus met mijn hoofd tegen de zijkant leunen om mijn haren te kunnen wassen!

gisteravond waren we nog even met zijn alle naar de bar gegaan op het park, dit lijkt gewoon een hele grote speel hal, ik vond het niet veel dus was na 15 minuten terug naar mijn kamertje gegaan en ben lekker in bed gaan liggen.. was zooo moe van de korte nacht!

vanmorgen eerste ontbijt gehad, dit is echt wennen!!! had roerei met spaghetti op mijn bord geflatst gekregen:p lekkerrrrrr..
(smaakte nog best ok ook;))

daarna eerste training gehad in problem solving.. was echt heel gezellig met zijn alle, zaten lekker op het gras in het zonnetje met dikke kleren aan.. maar t was droog!

vanmiddag was onze eerste les in het klasje, dit is niet zo mijn ding;)
daarna spelletjes gedaan met zijn alle en een beetje acteren.. allemaal erg leuke opdrachten:)

nu ga ik lekker eventjes wat anders aan doen en naar de karaoke in de bar.. ben benieuwd met al die engelse!

ga stoppen met mijn verhaaltje want mijn vingers zijn aan het bevriezen omdat de zon weg is en ik hier buiten op een bankje zit;)

fijne avond allemaal en tot snel weer!

xxx kiki

  • 12 April 2012 - 20:27

    Tante Jet :

    Hoi Kiki,

    Fijn dat je reis goed verlopen is.
    Leuk dat we je zo toch nog een beetje kunnen volgen.
    Alleen had ik jou maandag in plaats van een zak snoep beter een bus droogshampoo kunnen geven geloof ik.

    Groetjes tante Jet en de rest.

  • 14 April 2012 - 09:50

    Jelle Kanters:

    Hoi Kiki

    Hoe is het met je? Alles goed daar in Engeland. Ik wilde vragen ofdat je een foto kan maken van Mr Bean en zijn auto want ik vind deze zo leuk.

    Groetjes Marloes en Jelle

  • 14 April 2012 - 18:07

    Kiki Van Den Broek:

    hahah droog shampoo was inderdaad geen overbodige luxe geweest!

    en Als ik mr Bean tegen kom zal ik zeker een foto voor jullie maken! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Mike en Kiki op reis naar Zuid-oost Azië!

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 38802

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 15 December 2016

Roadtrip USA

30 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

Backpack avontuur Zuid-oost Azië

11 April 2012 - 21 Oktober 2012

Engeland stage PGL

07 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Kreta/Chersonissos

Landen bezocht: