anderhalf maandje van huis.. - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu anderhalf maandje van huis.. - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

anderhalf maandje van huis..

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

20 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

Good Evening everybody :D


Dit is wel echt lang geleden, had niet heel veel belangrijke informatie voor jullie de afgelopen tijd.. dus vandaar ;)
De laatste paar weken heb ik echt non stop op klim en trapeze sessions gestaan. Dit houd in dat ik 6 uur per dag met touwen in de weer ben, was het een beetje zat eigenlijk want mijn handen zijn zoooo pijnlijk! Kan aan de gang blijven met mijn Nivea.. Ik vind het super leuk om te doen hoor maar een beetje afwisseling zou wel weer fijn zijn, dit heb ik dus ook aangegeven en ze gaan er rekening mee houden:)

Sinds afgelopen week ben ik met nieuwe trainingen gestart, als eerste kreeg ik Ground up level 2.. Dit is best heel pittig omdat het een vervolg is op het klimmen, na veel spanning voor mijn Assesment heb ik ook ground up 2 gehaald twee dagen geleden! Vandaar dat ze me zoveel op klimmen en trapeze gezet hadden en het schijnt ook erg zeldzaam te zijn 2 ground up's in 3 weken tijd te halen dus mocht best trots zijn op mezelf van mijn manager :) vond ik wel erg leuk om te horen dat ik dan dan toch maar voor elkaar heb gekregen als Nederlander tussen al die Engelse hier!

Sinds afgelopen woensdag heb ik een nieuwe roommate.. Was wel even heel benieuwd wat het dit keer zou worden maar is een erg leuke meid gelukkig!
Denkt over veel dingen hetzelfde als ik en föhnt niet elke nacht voor dat ze om 2 uur snachts binnen komt vallen nog even lekker heel haar bed warm:p .. Gaat helemaal goed komen dus!

Mijn afgelopen vrije dag ben ik met 4 andere collega's naar Alton Towers geweest, dit is een onwijs leuk pretpark op ongeveel 1,5 uur afstand van het park! Normaal is het best heel prijzig maar omdat we voor PGL werken krijgen we op heel veel van dit soort dingen een flinke korting, dus ook hier hadden we het geluk dat er mooi 40% vanaf ging :)..
Het begon al meteen lekker met een flinke regenbui, maar daar lieten we ons niet door tegenhouden! Toen we het park binnen kwamen wilde mijn collega's NATUURLIJK meteen in de attracties die de meeste mensen als laatste doen (met een reden!!!) Dus we gingen als eerste in de boomstamattractie, nou ik na veel tegenwerken toch maar mee gegaan.. en zoals iedereen nu al verwacht, ik was drijf en drijfnat! (niet grappig..) Er waren gelukkig hele grote drooghokjes waar we in konden gaan staan en daarna was het wel te doen, helaas regende het ook bijna de heledag maar daar hebben we ons maar bij neergelegd en hebben er een top dag van gemaakt! De achtbanen daar zijn echt geweldig.. zou eigenlijk eens op de website moeten kijken, en als je ooit de kans hebt te kunnen gaan.. ZEKER doen :D
Na een lange dag rond sjouwen door de regen zijn we nog lekker wat gaan eten in een pub, wat hier heel goed te doen is.. je hebt veel goede deals op verschillende menu's, hebt 2 grote borden eten voor 10 pond en het smaakt ook nog eens heerlijk! Daarna mooi optijd naar bed gegaan want was helemaal op van die dag;)

Heb gister trouwens assesment gehad voor Abseilen, dit had ik helaas niet gehaald door een heel dom stom ieniemienie foutje.. maar goed krijg als het goed is over 3 weken nog een kans en dan gaan we er helemaal voor!
Vandaag heb ik Archery gehaald en vanaf morgen begin ik aan mijn quad training, dus wel lekker wat afwisseling in de vooruitzichten.. (nu dacht ik 'yes ik mag quad gaan doen!", gister een proefritje gemaakt, blijkt dat de miniscooters op de kermis nog sneller gaan!!! haha mooie tegenvaller dus :p

Qua opstap gaan hebben we ook wel wat leuke dingen gehad, vorig weekend hadden we een beach party.. en er waren geen kinderen op het park dus ze hadden het ook echt leuk gemaakt voor ons.. Er stond een suikerspin kraam en allemaal springkussens buiten de bar, en zoals iedereen weet gaan Engelse heel ver in verkleedfeestjes dus ik had me prima vermaakt die avond!
Gister zijn we met een groepje in Shrewsbury opstap geweest, een collega was jarig dus hadden een leuke reden.. Zo anders dan in Nederland opstap gaan, hoe ze zich kleden en hoe ze zich gedragen!! Je kijkt eerlijk waar je ogen uit.. Uiteindelijk aan het einde van de avond het zooitje ongeregeld bij elkaar kunnen rapen, want zoals je weet voel ik me dan natuurlijk verantwoordelijk dat iedereen veilig thuis komt! Heb er wel flink om kunnen lachen gelukkig :) Geslaagde avond!


Nouuuuu.. ik geloof dat ik jullie weer zo goed als begepraat heb!

Ik ga mooi richting m'n bedje..
Des te eerder is het weer weekend en komen papa en ome Frans deze kant op:)


Tot snel weer en ik zal er snel nog wat foto's opzetten als m'n collega's ze door hebben gestuurd!! (aantal leuke foto's van het kajakken en het pretpark! to be continued;))

xxxx Kiki


  • 20 Mei 2012 - 21:52

    Renate:

    Weer een leuk verhaaltje Kiki! en geniet er lekker van als je papa even langs komt :)
    xx

  • 29 Mei 2012 - 06:21

    Frans:

    He Kiki,was een erg leuk weekend,leuk om je in een andere omgeving mee gemaakt te hebben.
    Respect voor je gekregen over de manier hoe je tegen je werk aankijkt.
    gr Frans

  • 04 Juni 2012 - 12:51

    Kiki Van Den Broek:

    dankjewel renate! ;)

    & dat vind ik heel leuk om te horen ome Frans, ik vond het ook erg leuk dat jullie geweest zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Mike en Kiki op reis naar Zuid-oost Azië!

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 38804

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 15 December 2016

Roadtrip USA

30 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

Backpack avontuur Zuid-oost Azië

11 April 2012 - 21 Oktober 2012

Engeland stage PGL

07 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Kreta/Chersonissos

Landen bezocht: