Kaas - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu Kaas - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

Kaas

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

04 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

Allereerst hoi van mijn collega STEWART!
hiii guys just writting this blog to say im well and having a great time in england and with my new friends at PGl misss you all so much but itll not be long till am back and with you all again..the weather is rubbish at the moment but was warm last week .. hows everything over in holland?

(Hij wilde ook graag even wat op mijn blog zetten, en omdat ik niet wist waar ik moest beginnen heeft hij me even geholpen haha;))

Laatste weken waren niet heel bijzonder, ging allemaal zijn gangetje. Het is heerlijk weer geweest en daar hebben we ook echt van genoten, elke avond met z'n alle naar de kajaklake om te zwemmen of net waar je zin in had.. helaas is dat weer dus weer ver achter de rug! Ik ben een beetje van klimmen afgehaald omdat mijn handen er niet tegen kunnen, kreeg allemaal warmtebultjes en dat was niet helemaal de bedoeling. Eigenlijk alleen maar mooi want nu krijg ik de kans veel andere leuke sessions te doen:) hier heb ik ook veel leuker contact met de kinderen, omdat het allemaal kleine spelletjes zijn en ik niet non stop op mijn hoede hoef te zijn kan ik veel meer lekker kletsen met de kinderen!

Afgelopen weekend zijn voor het eerst "indies" gearriveerd, dit zijn individuele kinderen die op een soort van summercamp gaan. Ik dacht dat dit super leuk zou zijn, maar ze slaan elkaar elke keer als je even je hoofd opdraait de hersens in! Ik moest ze 2 dagen geleden opvangen toen ze hier een voor een aankwamen met hun ouders.. nou heb in geen tijden zoooo'n hoofdpijn gehad van al dat gezeur om me heen haha! Ik begrijp ook ineens heel goed waarom die ouders hun kinderen een week van huis sturen en er behoorlijk wat geld voor betalen :p

Aankomende zondag is het jaarlijkse "Summer Bal" dit is echt DE happening van het jaar! Al die Engelse hier zijn er al maanden mee bezig een mooie baljurk te kopen, nagels te laten doen, haren door een profesionele kapper te laten opsteken en een spray tan te nemen haha (van dat nep bruin dat ze op laten spuiten) Ook gaan de mannen helemaal officieel in pak! Iedereen moest ook gevraagd worden als date voor het bal.. nu ben ik natuurlijk gevraagd door 26 Mannen (haha nee grapje;)) maaaar het mooie is, die dag komt Tom ook aan om mij te bezoeken! Dus ik heb wel een erg leuke date voor het bal :D het is de bedoeling dat de man transport en een kleinigheidje als herinnering voor het bal voor je te regelen, en natuurlijk is er ook een officieele openingsdans haha.. echt super veel zin in om dat mee te maken hier!! (ben benieuwd wat tom er allemaal van vind haha.. )

Nog 6 dagen wachten dus..
Verder gaat het prima met me, ik vermaak me hier wel..

Zoals jullie allemaal weten zijn papa en Ome Frans hier geweest met Pinksteren, dit waren echt een paar hele leuke dagen!
Ze kwamen op vrijdag rond half 2 engelse tijd aan, en ik heb ze het hele park laten zien.. (was wel een hele wandeling in die hitte zeg!)
Daarna waren Papa en Ome Frans wel toe aan een grote Pint bier, na die lange autorit en wandeling! We reden naar hun Hotel om de auto neer te zetten en liepen daarna Shrewsbury in om een leuk terrasje te zoeken, en dat was gelukt! We hadden een gezellig oud Engels steegje gevonden waar je mooi kon zitten, en het was een ideaal plekje om mensen te kijken..
Toen we honger begonnen te krijgen zijn we op zoek gegaan naar een leuke pub, die hadden we vrij snel gevonden.. Er was nog een plekje buiten in de "beergarden", het leuke is dat je altijd binnen moet gaan bestellen of je nu wat drinkt of eet ze komen je bestelling nooit opnemen.. We hadden een behoorlijke bestelling haha, maar was ook wel weer erg lekker:)
Daarna ben ik met de taxi terug gegaan naar het park, dit was ook nog heel grappig.. ik zat bij zo'n pakistaanse man in de auto die mijn naam hilarisch vond! Hij zat me gewoon vierkant uit te lachen :p nu bleek dat mijn naam in zijn land een heel raar klein vogeltje is.. haha moest er zelf ook om lachen omdat hij zo in een deuk lag!

Volgende ochtend kwamen papa en ome Frans me al best optijd weer ophalen, we gingen een hele dag naar Wales! Dit was echt zo mooi, dat verwacht je eigenlijk niet als je aan Wales denkt maar de natuurlijk gaat daar van hoge bergen naar een mega mooi strand! Hebben onze ogen uitgekeken.. Was een flinke reis om helemaal naar de zee toe te rijden, maar dit was meer dan de moeite waard :)
Toen we bij het eindpunt aankwamen hebben we lekker in een restaurantje vis gegeten en daarna reden we nog een stukje door om nog een ander deel strand te zien. Opeens zagen we heeele grote rookwolken boven de duinen uitkomen, daar zijn we toen eigenlijk meteen naar toe gereden (stelletje ramptoeristen! haha).. toen we daar waren bleek dat de brandweer bewust de duinen aan het verbranden was zodat dit niet plotseling kan gebeuren.. Dit doen ze wel vaker volgens papa! We zijn er mooi langs af gelopen en kwamen uit bij het mooiste stukje rotsen dat ik ooit gezien heb, het leek wel of we in Griekenland zaten! We probeerde zo dicht mogelijk bij het water te komen en het was echt super mooi.. Wel was ik weer helemaal niet op aan het letten en liep door van dat duingras met stekels, het prikte wel een beetje maar ik dacht ik wil gewoon naar de rand van het water! Toen ik op de rotsen stond keek ik naar beneden en zat dat er allemaal stekels in mijn voeten zaten.. haalde ze eruit en het begon te jeuken en prikken als een gek! Toen mijn tenen ook nog eens dubbel zo groot werden, riep ik toch de mannen er even bij want zag er niet heel prettig uit!
Uiteindelijk niks aan de hand en mijn voeten zijn er ook nog niet afgevallen :)
Toen we na een lange rit weer terug waren in Shrewsbury, zijn we nog een terrasje gaan pikken en uiteindelijk naar een Italiaans restaurantje gegaan. Nouuuu zo'n lekker eten had ik in geen tijden meer gehad, had er zo van genoten!! Uiteindelijk wel een rot einde want de taxi kwam eraan en ik moest weer afscheid gaan namen:( dit was wel even weer heel pittig.. maar gelukkig is het maar weer voor anderhalve maand! 6 Juli kom ik mooi een weekje naar huis :)

Nogmaals bedankt papa en Ome Frans voor de super leuke dagen!!

Ik ga nu nog even wat foto's uploaden en dan strakjes met Holly bij haar thuis wat lekkers koken :)

Fijne dag nog allemaal en tot snel weer! xxx






  • 07 Juni 2012 - 09:08

    Emiel:

    Hey meis,
    Leuk om te lezen wat je daar zoal uitspookt ;) en fijn voor je dat het daar zo goed gaat! Veel plezier, succes en genietmomenten nog daar!
    Xx

  • 08 Juni 2012 - 16:53

    Kiki Van Den Broek:

    Hee Emiel!
    Dankjewel:) leuk dat je reageerd!
    Ja ik vermaak me hier wel gelukkig, kijk wel enorm uit naar paar dagen Nederland en vooral summerbeatch!
    X liefs

  • 08 Juli 2012 - 10:25

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Mike en Kiki op reis naar Zuid-oost Azië!

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 1807
Totaal aantal bezoekers 38799

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 15 December 2016

Roadtrip USA

30 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

Backpack avontuur Zuid-oost Azië

11 April 2012 - 21 Oktober 2012

Engeland stage PGL

07 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Kreta/Chersonissos

Landen bezocht: