de eerste werkdagen.. - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu de eerste werkdagen.. - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

de eerste werkdagen..

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

04 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

Een goede avond beste lezers,

M'n eerste echte werkdagen zitten erop, sinds anderhalve week doe ik de activiteiten alleen.. Heb nog een aantal assesments gehaald (o.a. Problem solving, Sensory trail, Orientering,
Surviver, Aero ball, Dodgeball). Super leuk allemaal maar zoals jullie misschien al hebben gehoord heb ik mijn G.U.L 1 gehaald (Ground Up Level 1) dit houd in dat ik nu officieel als klim en trapeze instructeur mag werken, en sinds ik dit examen gehaald heb doe ik dus ook niets anders en wordt nergens anders meer voor ingeroosterd! Vind het heel erg leuk en het is ook wel echt een hele verantwoordelijkheid met al die knopen en touwen en de hoogtes waar je de kinderen naar omhoog hijst! Maar zou een beetje afwisseling toch ook wel erg leuk vinden.. aangezien ik niet eens meer een vork vast kan houden omdat ik 6 uur per dag sta te trekken aan een touw zodat er geen kinderen uit de lucht komen vallen;)

Om even terug te komen op mijn vorige reisverslag, de Ghost stories zijn alleen maar erger geworden.. iedereen loopt elkaar hier op te stoken als je nachtdienst in de mansion hebt.
& nu had ik een leuke roommate, gaat ze weg! Gelukkig wel het voordeel dat ik nu zelf m'n kamertje kan gaan inrichten hoe ik het wil en ik de komende 14 daqen heerlijk alleen zit:) met een beetje pech is over 2 weken het "tenenkaas verhaal" weer terug haha..

Eergister had ik mijn 2e vrije dag, gelukkig had Holly toevallig weer dezelfde dag vrij dus konden leuk samen wat gaan doen:).. waren Sochtend's vroeg naar Bischops Castle gereden, dat is het dorpje waar Holly altijd gewoond heeft. We hadden afgesproken met haar vriendinnen te gaan lunchen (eindelijk weer een keertje lekker eten, ipv al dat kantine voedsel.. wordt met de dag slechter helaas)daarna zijn we even bij haar oma op bezoek geweest en nog naar haar oude huis gaan kijken.. Echt super leuk allemaal, en was een erg mooie omgeving! had mijn ogen uitgekeken daar :)

Nu ga ik zo weer richting mijn kamertje want moet morgen weer een hele dag klimmen! dus dit keer een iets korter berichtje ;)

nog even iets heeeeel leuks: Ik heb eergister gehoord dat papa als verrassing samen met ome Frans met Pinksteren een dagje naar Engeland komt! Ben ik super blij mee, heb gelukkig toch nog een dagje vrij kunnen regelen (Kunnen we misschien even een kijkje in die gaybar gaan nemen of Gordon er niet toevallig is, he Ome Frans!;))
& 10 juni komt Tom me opzoeken voor een paar daagjes :D heb dus voor de komende maand genoeg om naar uit te kijken!

Nouuu.. Dan komt er snel weer een wat langer verhaaltje want ik ga nu lekker slapen!

Fijne nacht allemaal!
loveeee Kiki

  • 15 Mei 2012 - 05:53

    Frans:

    Haha,lijkt me leuk om Gordon in levende zwaarlijvigheid te zien!
    Tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Mike en Kiki op reis naar Zuid-oost Azië!

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 38801

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 15 December 2016

Roadtrip USA

30 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

Backpack avontuur Zuid-oost Azië

11 April 2012 - 21 Oktober 2012

Engeland stage PGL

07 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Kreta/Chersonissos

Landen bezocht: