Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Someren, Nederland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Someren, Nederland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

10 April 2012 | Nederland, Someren

Holaaaa

Het is bijna zover, ben zo goed als klaar. Afgelopen weekend afscheid genomen van m'n familie en vrienden en vandaag de laatste inkopen gedaan voor Engeland (waarschijnlijk nog 100 dingen vergeten maargoed dat hoort erbij;)). Heb al mijn spullen uitgezocht en nu hopen dat het dadelijk allemaal in mijn tassen past, zal wel een heel gepas en gemeet worden haha..

Het begint nu pas echt door te dringen dat ik toch wel een heleboel ga missen, en dit keer een behoorlijke lange tijd van huis weg ben!
Alhoewel ik suuuuper veel zin in mijn stage heb, zal ik ook nog wel even door de zure appel heen moeten bijten morgen vroeg op het vliegveld..

Ik ga nu weer verder met mijn laatste voorbereidingen en dan hopelijk een oogje dicht doen vanavond voor we aan moeten rijden (denk helaas niet dat dit gaat lukken aangezien ik van een dagje Efteling al niet kan slapen haha).

Hopelijk kan ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden via deze weg! Ga er in ieder geval mijn best voor doen ;)

Veel liefs en tot in oktober!
xx Kiki

  • 10 April 2012 - 17:00

    Colette:

    ik ga je missen!!!!
    heel veel plezier en succes!
    xx

  • 11 April 2012 - 08:54

    Fam Kanters:

    Hoi Kiki

    Heel veel succes en veel plezier met je stage in Engeland. Leuk dat we je zo kunnen volgen hoe het met je gaat.

    Groetjes Peter-Jan, Marion, Marloes en Jelle

  • 11 April 2012 - 19:09

    Tante Hanny:

    Ha Kiki,

    Goed aangekomen ?
    Heel veel plezier en we gaan je volgen
    Groetjes, tante hanny en ome tiny.
    p.s. al eens caramel-shortcake gehad ?
    is lekker!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Mike en Kiki op reis naar Zuid-oost Azië!

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 38803

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 15 December 2016

Roadtrip USA

30 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

Backpack avontuur Zuid-oost Azië

11 April 2012 - 21 Oktober 2012

Engeland stage PGL

07 Juni 2010 - 28 Augustus 2010

Kreta/Chersonissos

Landen bezocht: