xx - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu xx - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

xx

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

26 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Zooooo is al weer even geleden mijn laatste berichtje dus zal er maar snel weer een plaatsen :)

Is echt vanalles verandert hier!
Er zijn 4 weg in 2 dagen.. Ivanna en Jermaine ontslagen, lizz en Cas ontslag genomen.. Is nu wel even wennen want loop nu als enige terras.. Maar gelukkig is mijn nieuwe collega Ramona gister aangekomen en die gaat waarschijnlijk vanaf vanavond ook beginnen op t terras :D
Heb nu dus ook een Ge-wel-dige nieuwe roommate voor tijdelijk !
Heb eergister naar het medical centrum gemoeten omdat we hier geen gezondheidspapieren hadden, dus had ik bloed moeten laten prikken, foto's laten maken en nog iets gezelligs maar de details zal ik jullie besparen haha! (dus nieuwe collegas bereid jullie voor, want iedereen moet t!) :p
Nu moeten we aankomende week een keer naar Herakleon om het in orde te maken, en dan zijn we legaal aan t werk (aangezien 2 collega's en de baas vorige week opgepakt waren, en een nacht in de cel hebben kunnen slapen!)

De sfeer begint hier echt steeds leuker te worden, met de dag! Leer elke dag nieuwe mensen kennen en iedereen gaat gezellig met elkaar om van alle clubs :)

Nu moet ik alleen snel gaan want heb nog 2 minuten!
xxxxxxx

• 26 Juni 2010 - 21:46

He meid..

Gelukkig weer een berichtje van je! Hoopte dat je online was en je zoveel vragen kon stellen. Maar je bevestigd een heleboel! En er wordt veel duidelijk gelukkig:D

Super dat je het beter naar je zin hebt! Haha..:D
    Ik kan echt niet wachten.

Maar wtf.. medische keuring? :P Daar wil ik wel even het fijne van weten hoor!:| Hahahahaa.. creapy. Ik hoorde idd al wat over wat je allemaal moet bij zon test:P
    Ieeeehh.

Nou meid, hoop je snel op msn te spreken!

Geniet er van.
    Tot heeeeeel snel !
    LIEFSSS

• 27 Juni 2010 - 16:39

Sara :

oh my god.. kunnen we dat medische testje niet alvast hier ff doen??

;)

Xx(K)

• 28 Juni 2010 - 10:11

Sara :

Schat wat is dat minder leuke dan wat je bij t testje moest doen? En is dat bloedprikken helemaal fris:S?

Xx(K)