eerste vrije dag :D - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu eerste vrije dag :D - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

eerste vrije dag :D

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

14 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Woeeeehoeeee eindelijk een dagje vrij!
Gister eigenlijk vrij samen met lizz.. dus lekker gaan sporten in de sportschool hier, wordt ik tien over 9 gebeld: " ja kiki en lizz jullie moeten toch komen werken de baas vind t niet goed dat jullie vrij zijn samen" .. dus allebij zwaaaar chagrijnig!! worden we kwartiertje erna terug gebelt dat een van ons toch vrij mocht zijn, nou ik was uiteindelijk al weer helemaal uit de douche en klaar om te werken dus was ik alnog maar gegaan..
Maar nu dus eeeeeiiiindelijk vandaag vrij :D
Lekker uitgeslapen tot 14.00 want toen was t zo warm dat we gewoon uit bed gleden. toen naar t strand gegaan, met onze luchtbedjes en daar even mooi gaan bakken ('t is echt supersuper warm op t moment !)
Daarna bij de mcdelly's spaghetti gaan eten.. & vanavond mooi voor de eerste keer echt op stap! Even overal kennis maken in andere clubs, en daarna gezellig met een groep uit noorwegen opstap :)

even aan michelle: Je kunt opzich beddengoed meenemen maar 't is eigenlijk niet nodig want het ligt er wel al klaar.. (plat kussen, bedhoes en een lakentje.. maar daar heb je in dit warme weer meer dan genoeg aan!) Voor de rest heb ik geen idee wie waar komt. we hebben nu 1 groot appartement maar hoorde gister de we kamers te kort hadden dus nu is de manager nog op zoek naar een ander appartement! Durf er verder niks over te zeggen ;)

Kan echt niet wachten tot de rest van de collega's komen!

Fijne avond allemaal xxx

• 17 Juni 2010 - 14:06

Sara:

Heerlijk klinkt t meid!
    Hier gaat ook alles nog zn gangetje..druk nu zo aan het einde van het jaar! Maar voor mn cursus alles afgerond, goede cijfers..nu met werk nog..
    Nog een paar weekjes, dan zie ik je daarrr!!!
    Have fun!
    Xx(L)

• 20 Juni 2010 - 19:01

Michele:

Super meis!

Wil je voor mij wat doen?
    kijken of ze
    - lakens