Eerste ervaringen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu Eerste ervaringen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

Eerste ervaringen

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

08 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Ollllaaaaa!

Gister veilig en wel om 12.05 uur aangekomen op t mooie Kreta...
Daar stond harris de baas van biobio (1/5e baas) mij al op te wachten, om ons naar bio te brengen..
Daar hebben we even gewacht op de collega's want die brachten ons maar t appartement...
We moesten achterop de scooter richting t appartement.. best eng!
Op t eerste gezicht zag t er helemaal niet verkeerd uit, niet heel klein en best te doen met z'n tweetjes, maar toen we even verder keken zaten er nog remsporen in de wc (dachten we dat dat t was) tandpasta in de wasbak en de kastdeur viel al meteen uit elkaar.... & om niet te vergeten die eeeenorme zweetvoetenlucht van de vloer!! Dus Lizz en ik hadden besloten maar meteen de boel schoon te gaan maken met een fles dettol :p

Daarna klaar gemaakt en Griekse salade gaan eten voor dat we om 20 uur moesten beginnen met werken (was echt kapot van de reis en had die nacht geen oog dicht gedaan)
Maar eenmaal aan de gang ging t erg goed, wel even wennen maar erg leuk!
Ook al is er echt geen drol te doen nog niet.. op al die kindertjes van 16 na, die zich hier helemaaaaal klem drinken (niet echt lollig om te zien)
Toen het half 4 was, stonden we echt nog alleen op t terras dus moesten een beetje mee gaan proppen/dansen.. En om kwart over 4 werden we bij de GROTE baas geroepen daar moesten we op ons kladblokje zelf uitrekenen wat we verdient hadden en die betaalde ons uit.. 30 euro (de jongens die er al zaten hebben nog nooit t hele afgesproken bedrag gekregen!) Nouuu die baas is echt een verhaal appart, hij zit heeeel de avond op een stoeltje op t terras in de gate te houden hoe iedereen t doen, en als hij wat aan te merken heeft wordt me bij hem geroepen en dan gaat hij echt zo appart met je zitten net als een mafia baas vind ik t:p maargoed is wel lollig!
Hij voelt zich iig erg machtig!

Daarna lekker naar bedje gegaan want we waren echt dooood op!
Vanochtend om 11 uur wakker geworden, lekker in de pyjama op t balkon(netje) gaan zitten om even wakker te worden... Daarna ergens een broodje gaan eten, erg goedkoop allemaal hier gewoon maar 2 euro voor een dik dik belegt broodje (en lekker :D)
Toen naar starbeach gelopen, en lekker daar gaan liggen bakken hele middag, en nu al Lekker kleurtje (h) (waarschijnlijk nu al bruiner dan mijn broertje : rens van den broek :p)
Vanavond mag ik weer aan de slag van 22 tot sluit (5 uur en later)

't is even een hele omschakeling maar ik denk dat dit wel goed gaat komen ;)
Tot snel !

xxxxx

• 08 Juni 2010 - 19:56

Ramona:

Klinkt goed chick, op die baas na haha!
    Mare hoe is de ligging van je appartament:D?
    Of we heel ver moeten lopen, omdat ik bij michelle lees dat de jongens dichtbij zitten en wij ver.. maar dat lijkt me niet zo chill als meisjeszijnde snachts nog een heel end moeten lopen! Njaa heeel veel plezier! zie je gauw. LIEFSSS & GROETJES DAAR!

• 08 Juni 2010 - 20:23

Milou:

Chick!!
    Oeff, zo te lezen heb je het nog wel zwaar.. nja ik kom je gauw vergezellen:D!

Kusss

• 08 Juni 2010 - 21:21

Pap, Mam En Rens:

hoi kiki.
    dat is al meteen een heel verslag. knap hoe je de eerste zware dag doorstaan hebt.
    we horen graag meer van je.

liefs. xxx

• 09 Juni 2010 - 10:51

Sara:

Hee meisje

wat een zwaar begin hahah! Nouja komt vast allemaal goed. Jammer bvan die viezigheid :( maar wel een beetje in de buurt dan?
    Ben wel benieuwd wat ik mee moet nemen! Kussens en lakes zijn daar? Waterkokertje is misschien wel handig? En was t terraslopen zwaar? Nu vast nog niet, miss straks als t drukker is wel.
    Nou heel veel liefs uit Holland (waar t nu weer regent..) en wel maandag kijken he naar onze spelers!!!!!!!!

(L)doeg! XX

• 09 Juni 2010 - 14:27

Tom:

ollaaa:P haha

meteen druk aan het werk daar, knap hoor.
    Zijn die zelfde proppers als vorig jaar er weer?
    die twee jonges:P hahaha

zien ons snel bij BIOBIO

xx

• 09 Juni 2010 - 16:25

Sharon:

Hee meis.

Superleuk om je verhaal zo te lezen. Ik zat er stiekem al op te wachten;)

Gelukkig dat je de eerste dag hebt overleeft. Zal inderdaad wel een hele omschakeling zijn. Maar dat lukt je vast!:D
    Net als de rest van de meiden wil ik natuurlijk weten hoe de ligging van het appartement is;)

De baas zal vast wel veranderen naarmate je hem een beetje kent;) hahaha.. Je kan niet meer dan je best doen toch! Komt helemaal goed.

Milou, Sara en ik komen over 4 weekjes naar je toe!! Dan zit iedereen daar inmiddels al, en zal je ook al erg gewend zijn!:D

Zet 'm op meid !
    TOT HEEEEEEEEL SNEL !

Liefs(L)

• 09 Juni 2010 - 16:26

Fam Kanters:

Hoi Kiki

Wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden van je belevenissen. Zo te lezen heb je het al druk gehad. Nog veel plezier en tot horens.

Groetjes Peter-Jan, Marion, Marloes en Jelle

• 10 Juni 2010 - 18:32

Kiki Van Den Broek:

Dankje voor alle reacties, vind ik echt leuk! X