Joeeehoeee - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu Joeeehoeee - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kiki Broek - WaarBenJij.nu

Joeeehoeee

Door: kikivdbroek

Blijf op de hoogte en volg Kiki

05 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Zo heb nog 14 minuten om even snel weer een blog te schrijven :)

't is hier nog steeds erg leuk! Zijn op 't moment heel veel dingen aan het veranderen, zijn in 1 week tijd super veel nieuwe collega's bijgekomen! en er is eindelijk drukte in de Bio :D
Ik vind 't echt gezellig zo met iedereen, alle meiden zitten bij elkaar op 1 gang en lopen gewoon bij elkaar binnen wanneer we willen..
Is ook erg leuk als je niet weet wat je aan moet trekken, dat er dan nog 5 anderen met hetzelfde probleem zitten en ze een voor een bij je in de kast komen kijken of er iets leuks tussen hangt wat ze aan kunnen! & andersom natuurlijk.. Moet alleen opletten dat ik niet al mijn kleren kwijt raak haha..

2 dagen terug was Ramona jarig, was ik smiddags met Q en Fabienne even gaan winkelen.. hadden een zwaar lelijke zonnebril in de vorm van een taart voor dr gekocht en een boxershort met Ramona erop... die ze die avond aan moest! We waren eerst met z'n alle op onze scootertjes naar Oud Chersonissos gereden om daar ergens te gaan eten (& LEKKER!!!) daarna met z'n alle op getut en toen om half 12 richting bio, en heel de nacht met z'n 5e op stap geweest...

(owja ben trouwens week geleden op van die banden achter een speedboot geweest,nouuuuu dat was dus echt eens en nooit meer! heb de schaafwonden nog steeds op mijn ellebogen zitten, en hoest nog steeds zout op! :p)
Ga waarschijnlijk volgende week bungy jumpen maar moet ik even afwachten, vind t wel echt doodeng!

Gister naar starbeach geweest met ramona en toen kwamen we Sharry en lindsey tegen die net waren aangekomen, maar ook niet door iemand waren opgehaald een geen idee hadden waar ze heen moesten! daarna meeting met alle personeel en Savonds met Dennis uiteten geweest :)
(is echt zo fijn hier, je krijgt op zoveel plaatsen korting, bij niki's kunnen bij als personeel bijvoorbeeld voor 5,50 2 drankjes, hoofdgerecht en nagerecht eten... echt ideaal dus!) daarna moeten werken van 22 tot 6..
& nu ga ik even met Ramona richting bio weer, want ik heb geen idee of ik vandaag moet werken of niet!

Tot snel allemaal weer ;)

xxxxx

• 06 Juli 2010 - 16:36

Michel:

Fijn dat je het zo gezellig hebt kiki, vooral dat gedeelte dat je zomaar bij de andere vrouwen binnen kunt lopen blijft hangen.. haha

Je mist alleen wel een SUPERWK!!

x

• 08 Juli 2010 - 15:07

Fam.vdBroek(Box) :

Zo te lezen vermaak jij je prima Kiki, en dat is goed. Afwisselend werken en vakantie houden , wat wil je nog meer!En beleven jullie het WK ook een beetje? Oranjefeestje in Griekenland, niet gek toch! We horen het wel, veel plezier, Groetjes uit de Hooghoef in Zummere.

• 19 Juli 2010 - 18:00

Harry Els En Dion:

Heey Kiki.Aan het verslag te zien vermaak jij je wel daar in Greece , en kom je vaak tijd te kort.
    Blijf nog maar ff genieten daar.
    Groetjes uit Mierlo

• 21 Juli 2010 - 16:50

Imre Van Den Broek:

Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Ik wens je veel plezier en succes!

Greetz from Deurze

Groetjes,